Hlavní obsah stránky
Staňte se součástí týmu knihovny
Rozmanitá práce, příjemné prostředí, zázemí stabilní instituce krajského významu. Láká vás práce u nás? Rádi vás poznáme!
Projektový koordinátor / Projektová koordinátorka
Práce pro někoho, koho baví hledat cestu k cíli, i když někdy může být celkem klikatá. Pro někoho, kdo vidí smysl v působení ve veřejné instituci a chce se podílet na jejím rozvoji. A kdo je univerzální, flexibilní a nebojí se prozkoumávat nové oblasti.
Hledáme člověka, který:
- hledá řešení a nezastaví se před první, druhou ani třetí překážkou,
- dokáže se rychle zorientovat v novém tématu či oblasti,
- umí komunikovat, zvládne pracovat v týmu a koordinovat jeho práci,
- má zkušenosti s projekty – není ale nutné mít roky praxe projekťáka, knihovna jako příspěvková organizace je stejně natolik specifická, že počítáme s tím, že vás zaučíme,
- dodržuje deadliny,
- umí s Excelem,
- nebojí se výzev a umí si (nechat) poradit,
- rozumí základním ekonomickým principům (sestavování rozpočtů, různé typy nákladů apod.),
- umí pracovat s chybou (myšleno tak, že se z ní poučí), dokáže unést svou odpovědnost (ta je nemalá) a nebojí se úkolovat kohokoli včetně ředitele,
- …a to hlavní: chce, aby jeho práce měla smysl. Protože asi nemusíme chodit kolem horké kaše – jestli chcete zánovní BMW, třikrát v roce dovolenou na Seychelách a odměny v podobě akcií Applu, je třeba jít otročit do korporátu, nebo mít v životě fakt kliku. U nás jsou tabulky (v tomhle případě 11. třída podpořená osobním ohodnocením) + dobrý pocit + prostor pro osobní život + maximální snaha vedení zaplatit svoje lidi, co nejlépe to jde.
Vidíte se v tom? Dobře, na tohle bychom vás potřebovali:
- hledat a monitorovat grantové příležitosti a další možnosti získávání finančních prostředků, odpracovat přípravné práce (průzkumy trhu, ověřování referencí apod.), podílet se na zpracování grantových žádostí,
- když nějaký ten grant vyjde, ujmout se jeho běhu a dotažení k výstupům,
- řídit, koordinovat – a hlavně dotahovat – menší i větší střednědobě a dlouhodobé projekty či akce uvnitř knihovny; typově vše od přípravy menších stavebních projektů po programy na rozvoj měkkých dovednost,
- být po ruce vedoucím pracovníkům a řediteli, pomáhat jim s posouváním jejich agend,
- flexibilitu a ochotu zapojit se do činností, které jsou zrovna potřeba,
- ujmout se aktivního oslovování komerčních partnerů a hledat s nimi možné synergie,
- vše patřičně zadministrovat (někdy je toho dost).
Co nabízíme
- úvazek 1,0 (případně o něco nižší) na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- platové zařazení: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s ohledem na praxi a vzdělání,
- práce ve stabilní instituci v centru Kladna,
- flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova,
- 5 týdnů dovolené, paušální příspěvek na stravování a další benefity (dny zdravotního a pracovního volna, možnost sebevzdělávání – široká nabídka kurzů a školení),
- nástup dle dohody.
Chcete jít do toho? Tím pádem pošlete na e-mail reditel@svkkl.cz následující podklady:
- strukturovaný životopis s kontaktními údaji,
- motivační dopis, který by měl na 900 znacích včetně mezer podat odpověď na otázku “proč chci pracovat v knihovně a co jí mohu přinést?”
- výpis z rejstříku trestů (stačí dodat k pohovoru).
Přijetí přihlášky potvrdíme.
Přihlášky posílejte do 29. 9. 2023 do 18:00. Vybrané uchazeče vyzveme k účasti k ústnímu pohovoru, který proběhne 5. 10. 2023 od 9:00 v prostorách knihovny. Pokud víte, že 5. 10. nemůžete, napište to do průvodního e-mailu k přihlášce, zkusíme najít jinou cestu.
Zasláním přihlášky dává uchazeč souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona o archivnictví.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo prodloužit nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
-----------------------
Nemáme nabídku pro vás? Nevadí. Třeba vás potřebujeme, a ještě o tom nevíme.
Dejte nám na e-mail reditel@svkkl.cz vědět, co umíte, a přiložte svůj profesní životopis. (Zasláním dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona o archivnictví.)