Hlavní obsah stránky
Zásady a záludnosti písemné / e-mailové komunikace aneb Jak správně písemně komunikovat
Datum konání
- 19. 4. 2024 od 9:00
Akce se bude konat online.
Volných míst
- 0 z 25
Popis
Akce se bude konat online prostřednictvím Zoom. Přístupové údaje budou poslány na Vámi uvedený (soukromý či služební) e-mail před konáním akce. Proto prosíme, věnujte pozornost jeho zápisu. Děkujeme.
Lektorka: Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností. Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu. Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.
Anotace: Připomeneme si rozdíly mezi firemní a osobní korespondencí a možná budou i praktické ukázky. Měli bychom se trochu věnovat slovní zásobě, gramatice, stylistice i porozumění textu atd.
Předpokládaný závěr ve 12:00 hodin.
Vzdělávací akce se uskuteční v rámci výkonu regionálních funkcí ve Středočeském kraji.
Jste srdečně zváni!
Po zdárném přihlášení automaticky dostanete potvrzující mailovou zprávu.