Hlavní obsah stránky

Zásady a záludnosti písemné / e-mailové komunikace aneb Jak správně písemně komunikovat

Datum konání

  • 19. 4. 2024 od 9:00

Akce se bude konat online.

Volných míst

  • 0 z 25

Popis

Akce se bude konat online prostřednictvím Zoom. Přístupové údaje budou poslány na Vámi uvedený (soukromý či služební) e-mail před konáním akce. Proto prosíme, věnujte pozornost jeho zápisu. Děkujeme.

Lektorka: Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností. Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu. Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Anotace: Připomeneme si rozdíly mezi firemní a osobní korespondencí a možná budou i praktické ukázky. Měli bychom se trochu věnovat slovní zásobě, gramatice, stylistice i porozumění textu atd.

Předpokládaný závěr ve 12:00 hodin.

Vzdělávací akce se uskuteční v rámci výkonu regionálních funkcí ve Středočeském kraji.

Jste srdečně zváni!

Po zdárném přihlášení automaticky dostanete potvrzující mailovou zprávu.

Přihlásit se na kurz

Na kurz se momentálně nelze zapsat, protože již nejsou volná místa.